Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

マライアキャリーのクリスマスソングは、切ないけど強気にさせてくれるカンフル剤のようなもの。

シャリシャリ流れる曲が「1人でも寂しくないよ」って気持ちにさせてくれた。。。

聞くたびに、ほろ苦いクリスマスイブがフラッシュバックします。

 


Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

 

 

I don't want a lot for Christmas

もうクリスマスなんていらない


There is just one thing I need

私が欲しいのはココにはない


I don't care about the presents

プレゼントなんていらない


Underneath the Christmas tree

クリスマスツリーの下で

 

I just want you for my own

私は私だけのあなたが欲しい


More than you could ever know

あなたはもうしったこっちゃないだろうけど


Make my wish come true

私の願いを叶えて


All I want for Christmas is you, yeah.

私がクリスマスでほしいのはあなただけ

 

I don't want a lotfor Christmas

クリスマスなんてもういらない


There is just one thing I need

私が欲しいのはたった一つ


And I don't care about the presents

私にプレゼントなんていらない


Underneath the Christmas tree

クリスマスツリーの下で

 

I don't need to hang my stocking

靴下をぶら下げる必要なんてない


There upon the fireplace

暖炉の底


Santa Claus won't make me happy

サンタクロースは私を幸せにしない


With a toy on Christmas Day

クリスマスはおもちゃ

 

I just want you for my own

私はあなたが私だけのものであってほしい


More than you could ever know

あなたが思う以上に


Make my wish come true

私の願いをかなえて


All I want for Christmas is you

私がクリスマスでほしいのはあなた


You, baby

あなたよ、ベイビー

 

Oh, I won't ask for much this Christmas

私は今年のクリスマスに無理なことをお願いしていない


I won't even wish for snow

雪なんか降らなくったっていいの


And I'm just gonna keep on waiting

私はあなたを待ち続けるわ


Underneath the mistletoe

ヤドリギの下で

 

********