I saw Mommy kissing Santa Claus

クリスマスの時期に聴いてとても心がほっこりした曲が、この「The Jackson 5 I saw Mommy kissing Santa Claus」

初めて知りましたが、この曲、マイケルジャクソンが歌っていたのですね~

幼い頃のマイケルのあどけない顔・・・

これはこれでとっても可愛いですね!

 


The Jackson 5 I saw Mommy kissing Santa Claus (with lyrics)

 

Wow, mommy's kissing Santa Claus
わぉ!ママがサンタクロースにキスしてる
I saw Mommy kissing Santa Claus
僕は見ちゃった、ママがサンタクロースにキスをしたのを

Underneath the mistletoe last night
霧雨の降る昨晩。

She didn't see me creep
彼女は僕がいたのを見ていなかった
Down the stairs to have a peep
寒暖の下でこっそりのぞき見していたんだ

She thought that I was tucked up
彼女は僕は寝ていると思っていた

In my bedroom, fast asleep
ベッドルームで真っ先に寝たと
Then I saw mommy tickle Santa Claus
その時、ママがサンタクロースをくすぐるのを見たんだ

Underneath his beard so snowy white
霧雨で彼の顎髭は雪のように真っ白だった

Oh, what a laugh it would have been
きっと笑ったに違いない

If Daddy had only seen
もしパパが見たならば

Mommy kissing Santa Claus last night
ママは昨晩サンタクロースにキスをした
He saw mommy kissing, kissin', kissin' Santa Claus
サンタクロースはママにキスをした

I did, I really did see mommy kissing Santa Claus
僕は確かに見た、ママがサンタクロースとキスしているのを

And I'm gonna tell my dad
僕はパパに言ってやろうと思った
 
Then I saw mommy tickle Santa Claus
ママがサンタクロースをくすぐった

Underneath his beard so snowy white
彼の真っ白なあごひげを

Oh, what a laugh it would have been
なんて笑いなんだ

If daddy had only seen
もしパパが見たなら

Mommy kissing Santa Claus last night
ママが昨晩サンタクロースにキスをした
 
Oh, what a laugh it would have been
なんて笑いなんだ

If Daddy had only seen
もしパパが見たなら

Mommy kissing Santa Claus last night
ママが昨晩サンタクロースにキスをした
 
I did, I did, I really did see mommy kissing Santa Claus
 
僕は本当に見ちゃったんだ、ママがサンタクロースにキスするのを
 

You gotta believe me, you just gotta believe me
信じられるかい?
 

Come on, fellas, believe me, you just gotta believe me
 
 嘘であってほしい